Albastru anonim

on

Ieri am primit o floare. Un trandafir albastru. Florăreasa a intrat în birou, a zis că o caută pe doamna X. Adică pe mine. Mi-a dat floarea frumos ambalată și s-a grăbit să plece. După primul moment de uimire, am observat că anonimul era chiar anonim, nu pusese niciul bilet, niciun indiciu. Nimic. Aproape inconștient, acest lucru mi-a stârnit curiozitatea. Din câțiva pași am ajuns din urmă purtătoarea buchetului pe care am luat-o la chestionat în speranța că voi afla cui sa mulțumesc pentru gest. N-am scos prea mult de la ea, doar că e bărbat, dar nu atât de tânăr casa fie fii-miu. Curiozitatea m-a mai bântuit vreo 20 de minute, încercând să aflu stânga dreapta câte ceva. Cum nimeni nu știa nimic, mi-am zis că dacă l-am primit, înseamnă că-l merit, iar acest lucru mi-a umplut sufletul de plăcere. Pentru asta dar și pentru faptul că mie îmi plac gesturile anonime pentru că ele nu cer nimic în schimb, niciun fel de recunoștință directă ori alte lucruri. In plus, spun mult despre ambele personaje, chiar dacă unul rămâne, exact așa cum vrea să fie, anonim.
Deci, mulțumesc ANONIMULE!

14 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Arca lui Goe spune:

    Măcar să fie consecvent si să aducă flori si de 8 Martie. 🙂 Apropo, felicitări si la multi ani cu acest prilej. 🙂

    0_2dec6c_f20629d3_XXL.jpg (1024×678) (yandex.ru)

    Apreciază

    1. Ideota69 spune:

      Mulțumesc ♥️

      Apreciază

  2. succesulpe spune:

    „nu cer nimic în schimb” este relativ, pentru că sunt cu efect intârziat 😀

    Apreciat de 1 persoană

    1. Ideota69 spune:

      Nu cred, pentru că dacă è într-adevăr anonim e chiar nu cer nimic în schimb, daca mai târziu se află, atunci nu mai e anonim…

      Apreciat de 1 persoană

      1. Ideota69 spune:

        ma refer la anonimul care rămâne în eternitate 🤣 anonim 😁

        Apreciat de 1 persoană

  3. Florin spune:

    Cin’ să fie, cin’ să fie.😀

    Apreciat de 1 persoană

    1. Ideota69 spune:

      Știe el și ajunge🤣 uneori e bine sa respectăm dorințele celorlalți: a vrut să rămână anonim, atunci așa să rămână!😊

      Apreciat de 2 persoane

      1. Florin spune:

        Să ne povestiți când iese la iveală. Dacă așteaptă prea mult, îi trece.😀

        Apreciat de 1 persoană

      2. Ideota69 spune:

        Din cate cunosc eu oamenii, va aștepta să fie descoperit, iar eu in intenție nu am acest lucru🤣 In același timp, știu și că nu sunt multi cei care chiar fac gesturi într-adevăr anonime😁

        Apreciat de 3 persoane

      3. Florin spune:

        Cam așa este cu ambele ipoteze.😀 Da’ dacă tocmai de aici sare iepurele?😀

        Apreciat de 1 persoană

      4. Ideota69 spune:

        Nu sare, că nu e iepure, că dacă ar fi fost, mi le&ar fi mâncat pe drum🤣🤣

        Apreciat de 3 persoane

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.